ALLA TRÖTTERS DAG

God eftermiddag alla gullungar.
Här sitter man igen och lyssnar på Cascada, jag jobbade från 10:30 - 13:30 idag, det regnade så det blev inte så mycket att göra så jag fick gå hem. När jag kom hem gjorde jag lunch och kollade på "Wild child" och somnade, sen vaknar jag av att det ringer miljontals gånger på dörren. Där står styvsyster och styvfarmor. Sen gick jag och lade mig i soffan igen, efter 15 minuter kommer mamma och Anders hem. Så jag gick upp på mitt rum och vilade, sen har jag inte gjort så mycket. Orkar inte göra nånting idag heller så jag ska bara stanna hemma hela kvällen, kanske spela Sims 3 och surfa på nätet. Ja ni vet, det gamla vanliga!
Sen så är jag ledig i helgen, börjar jobba på måndag igen så det är skönt att få sova ut några dagar.
Vad ska ni göra ikväll gullungar? P&K ♥


Ush skit ful på bilden men gillar blommorna i bakgrunden.


Det första jag fick göra idag på jobbet var att rensa jordgubbsplantorna, sen fick jag vattna alla blommor och växter, sist men inte minst fick jag sortera TRETTIO - TRETTIOFEM olika sorters plastlådor.

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

usch det lät riktigt tråkigt :(

2009-06-19 @ 00:07:55
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0