VÄLKOMMEN MR SOL

God eftermiddag kära läsare!
Idag tittade äntligen solen fram och varmt har det varit, så skönt. Var mest hemma på tomten och solade ryggen och läste "14 år till salu", det är en jättebra bok och jag kan verkligen rekomendera denna. Det som händer i boken kan hända så lätt i verkligheten och det är läskigt. Jag tycker iallafall att ni ska ge den ett försök man lär sig av böcker och hur mycket fel det finns och när man läser om dem så gör man aldrig dem felen.

Åter igen till dagens, ja jag var bara hemma idag, cyklade runt lite och gick på promenad med Tellus, eller rättare sagt han sprang bara.
När jag låg på tomten och läste min bok kom Tarzan från ingenstans och jamade högt och tydligt rakt in i mitt öra. Snacka om att få tinitus, jag skojar inte. Ne har inget mer att berätta just nu. Vi hörs senare, och då kommer det skvaller upp på bloggen, nice va? P&K ♥





 

TRYCK SEDAN PÅ REGISTRERA!

Kommentarer
Postat av: Randy

Vilket bra tips, skulle behöva en ny bok =)

2009-07-13 @ 19:14:23
URL: http://www.randys.se
Postat av: theres

jag mår bara bra :D

2009-07-13 @ 22:24:14
URL: http://thessine.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0