PSST..

Tjoho alla läsare.
Idag började jag som vanligt vid 10:00, men det gick inte så bra idag. Sålde bara en av tre låder med jordgubbar. Skit dåligt gick det, kom nästan inge folk idag asså, kanske beror på vädret. Det var rätt så mycket mörka moln på himmelen sen började det regna också. Vid 14:00 tiden kom först Peter och Nina, vänner till Anders och köpte jordgubbar, sen kom mamma, Cia och Erik och skulle köpa och gav mig lunch, sen kom Carina, pappas flickvän, förbi.
Ja, och sen kom **** förbi en timme eller nåt, vi var mest inne i husvagnen för det spöregnade.
Fick sluta vid 17:00 för då blev vädret värre, chefen ringde och sa att jag fick sluta då och att jag fick alla jordgubbar som blev över, tror det var 27 liter jordgubbar ;) Så det var nice det.
Regnet gjorde fan ont också, det verkligen spöregnade, bland det värsta jag varit med om asså.
När jag kom hem då så var Martin, Eriks brorsa, och hans dotter där. Dom skulle äta middag med oss.
Sen har det inte hänt så mycket mer idag. Letar efter bra låtar att ladda ner, några tips på bra artister? Nej nu ska jag avsluta inlägget och återgå till musik, see you later! P&K ♥

P.S Förlåt för det inte händer så mycket i bloggen, som ni har märkt så har jag haft fullt upp de senaste veckorna. Det kanske känns lite tråkigt att bara läsa om min vardag, men jag ska bättra på mig och skriva mer om kändisar, skönhetstips m.m, ni får ha lite tålamod D.S


Bellvis at work. Inne i husvagnen och tråkar, dvs väntar på kunder.


The same but different pose.


Diggar verkligen Miley Cyrus, älskar hennes röst. Jag bryr mig inte om hennes skandaler, hon gillar ju direkt inte det som läckts ut på henne på internet. Det är bara idioter till hackers som inte har ett bättre liv som gör så mot henne. Det är synd, skaffa er ett liv idioter. Åter igen till Miley, här är hennes låt The Climb från "Hannah Montana: The movie", en av mina favoritlåtar älskar denna sång.

Kommentarer
Postat av: MONIQA

haha förstår d, men naajs me massa pengar jue! :)<3

2009-07-05 @ 22:00:43
URL: http://muminporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0