NI HAR VÄL INTE MISSAT...

Ni har väl inte missat coola Demi Lovato?
Hon som spelar Mitchie i Camp Rock och sjunger så j*vla fint!
Första gången jag hörde henne sjunga var när jag kollade på när sångerskor sjöng The National Anthem, Demi var såklart bäst av alla tyckte jag. Sen dess har jag lyssnat på alla hennes låtar, och nu följer jag t.o.m hennes nya serie "Sonny with a chance" det är en komediserie från Disney Chanel.
Alldeles nyss släppte hon sitt album "Here we go again", hela albumet är inte ute på youtube.com än men de låtar jag hört från ablumet är super bra. För att vara en så stor begåvad stjärna i Hollywood är hon dock bara 16 år, snart 17 den 20 augusti. Lyssna på låtarna här nedan.



Demi sjunger The National Anthem.


Hennes senaste musikvideo från albumet Here we go again.


Don't forget. En av mina favoriter! ♥ 


Kommentarer
Postat av: Micke

Hallåå du! Allt bra med dig?

2009-07-14 @ 15:41:46
URL: http://mickebyggare.blogg.se/
Postat av: Micke

Det är alltid bra med mig =) Haft en bra sommar än så länge?

2009-07-14 @ 17:01:13
URL: http://mickebyggare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0