TUSENTACK FÖR TELLUS FINNS I MITT LIV

Nämen god kväll/god natt nattugglor.
Här sitter jag och läser kändisskvaller/tips/sex i SOLO, alltid lika nyttigt!
Idag har det varit en bra dag. När Cia och Erik kom hem gick vi ut i skogen med Tellus och plockade blåbär. Det blev en massa blåbär, vi gjorde blåbärspaj som blev dagens efterrätt, så himla gott. Och det blev väldigt mycket blåbär över, så imorgon ska jag och mamma slåss om det övriga blåbären, vi båda ska äta blåbär till frukost imorgon, det är så goootttt!!
Till middag blev det grillad fläskkarré med pommes frites och grillad fetaost med tomat och chili lindad i folié så j*velusens gott!
Mitt i maten ringer det på telefonen, jag svarade. Det var min moster "Kan vi komma över en stund", "Ja det får ni såklart" en sekund senare öppnas ytterdörren, haha!
Så dom åt blåbärspaj tillsammans med oss, vilken tur dom hade som fick chansen att smaka på vår gudomliga blåbärspaj.
På andra sidan ängen ser jag en skymt av fyra killar med en moppe snacka och skratta, så jag satt för det mesta och kollade på killarna haha. Senare fick jag gå ut med Tellus och pinka&bajsa av honom, Tellus älskar ju människor och tror att alla är hans vänner, så Tellus nästan kutar till killarna med moppen och börjar leka med dom, då fick jag också chansen att äntligen prata med dom, nice va? ;) men sen gick vi vidare, eller sprang vidare, jag känner mig stolt över mig själv idag också, idag sprang jag med Tellus två gånger, och det är så härligt!
Sen när vi sprang tillbaka hem så sprang Tellus till killarna igen, så då fick jag stanna där ett tag till, men det var bara kul. Så länge det är ok för dom så är det ju lugnt. Till slut kom vi hem iallafall.
Nu har gästerna gott och klockan har nu passerat 00:00 och jag ska gå och lägga mig nu. God natt. P&K ♥



Dags för gräddning i ugnen. Super gott!


Erik gillade pajdegen och åt upp resten.


Min gullunge till Tellus ♥


Älskling och jag. Mysigt!


Älskling och jag. Gosingen då!


Pusspuss, tacktack!


Sen lade han sig i mitt knä istället för golvet.

Kommentarer
Postat av: Sandra

Hej!

Du får jättegärna köpa parfymen!



Du kan väl höra av dig när/om du bestämt dig så kan vi höras om vart jag ska skicka den osv :)



Mysig blogg du har!



Mvh

Sandra

2009-07-25 @ 13:16:03
URL: http://ettusenfyrahundrasexton.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0