JAG VINNER...

Hej alla glada läsare!
Idag kom kusinen Kendra hit, det var dåligt väder så vi var inne hela dagen och kollade på Pippi Långstrump och lekte med Tellus. Sen vid 17:00 kom mamma och Anders hem, och då åkte vi direkt till Siba och lämnade tillbaka kameran, "Egentligen får man inte lämna tillbaka" men vafan man måste ju prova kameran och se om det blir bra bilder, och han var inte världens snabbaste heller. Först fick man vänta en kvart på att få hjälp av personalen, sen när han väl skulle kolla något på lagret så går han i äkta snigelfarten, och det var två andra kunder också som väntade på deras tur. Så det tog ett tag innan han kom tillbaka också..
Men som tur var fick vi lämna tillbaka kameran och försäkringen, måste vänta tills pengarna kommer tillbaka och det dröjer en vecka, sen kan jag köpa den andra kameran. Att det alltid ska vara strul hatar jag asså. Men sånt är livet, right?
Vad hände mer då? Ja efter besöket på Siba åkte vi hem och åt middag, sen blev det blåbärspaj som Kendra och Cia hade bakat, mums fillibabba!
Efter fikat gick jag upp på mitt rum och sen helt plötsligt så skriker mamma på mig att jag ska hämta ut nåt, jag bah "WHAT?" och då hade jag fått ett brev från posten att jag skulle hämta ut något, från FRIDA förlag också.
Jag har inte varit medlem hos dom på flera år varför skulle jag få något nu tänkte jag.
Men sen så gick jag upp till Brandbergen centrum en snabbis och hämtade ut paketet, och gissa vad det var haha!
Veet warm wax som jag hade vunnit haha. Ja det var kul det, hade glömt bort att jag deltog i deras lilla tävling och så vann jag haha! Ja men tackar, ska ta och vaxa benen någon dag, gick och köpte Veet vax remsor förra månaden men jag vaxade inte hela benen tänkte bara på smärtan hela tiden så, men detta måste man ju prova fan haha!
Ja det var väl det. Jag sitter här och svettas ihjäl, det är sjukt varmt ska ta och öppna balkongdörren nu. Vi höres senare. P&K ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0