MICHAEL JACKSON

Har inte så mycket att säga för idag.
Det enda jag har gjort idag var att städa klart mitt rum lite, sen var jag bara hemma, kommer inte ens ihåg vad jag gjorde haha! Det enda jag minns var att min styvfarmor Annika kom över på middag och sen kollade vi på Michael Jacksons minnesstund. Åh när Michaels dotter höll tal så rann tårarna på mig på en gång, ne vad jobbigt asså. Ha en stor pubklik framför sig och sin pappa liggandes i guldkistan och hela hennes familj vid hennes sida, jobbigt säger jag bara. Ja jag grät nästan när hon sa "Pappa har varit den bästa pappa man kan föreställa sig. Jag vill bara säga att jag älskar honom så mycket." fy f*n vad jobbigt för familjen Jackson, jag tror nog Michaels pappa är mest ledsen pga misshandeln också. Ja familjen Jackson har också haft sina bergodalbanor som vanliga familjer.

Som jag har sagt tidigare så var jag inget fan av honom, gillade kanske 2-3 låtar av honom. Men idag började jag lyssna på hans låtar och dom är ju fan bra. I Jackson 5 var Michael urgullig! Vilken röst han hade för att vara så liten, inte konstigt han blev världskänd. Ne jag gillar han kan jag lugnt säga. Efter hans tragiska död började jag lyssna på hans låtar, konstigt nog.




R.I.P Michael Jackson ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0