TRE INLÄGG I ETT

Oops. I'm sorry för uppdateringen här i bloggen.
Har inte skrivit nåt sen i onsdags and I fel bad about it. But don't worry, jag lovar att det inte ska upprepas.
IDAG är jag ensam hemma för mamma, Anders och Tellus åkte till Utö. Skulle egentligen hänga med Sandra idag men det blev inte av för vi orkade inte, vi ska troligtvis träffas imorgon istället.
Så denna lördagen har jag hittills bara varit hemma, kollat på "27 dresses" och ätit lunch, duschat och tagit det lugnt. Tänkte att jag kanske ska promenera till Svartan ikväll med Tellus (om jag får) och bada, men vi får se.
Annars så händer det väl inget särskillt ikväll. Ska kanske ta och ringa runt och fråga om nån vill hitta på nåt, jag saknar dom mysiga lördagskvällarna med sina kompisar, göra egna ansiktsmasker och snacka skit och prata om killar. LOVE!

Eftersom jag inte uppdaterade mig igår så är det väl bäst jag gör det nu.
Igår hade jag bestämt med Emma och Sandra att vi skulle träffas, Emma skulle komma vi 13:00 tiden, kvart över ringde jag henne och frågade vart hon var, då ligger unga damen och sover (!?) GÅ UPP !! Ja så jag fick vänta ytterligare en och en halv timme på henne, Sandra skulle komma lite senare men hon kom tidigare än Emma. Dom träffade också Tellus för första gången igår. Vi satt på tomten och tog kort och pratade, sen fick dom kolla igenom kläder som jag inte vill ha kvar längre. Sen åt vi en massa mackor och sen drog vi till Svartan med Tellus. Det var bara jag och Tellus som badade. När Tellus hade badat klart så kom han springandes mot Emma och nafsade henne i örat. Sen la han sig precis bredvid hennes huvud och pruttade på henne, hahaha! Det var ju skitkul!
Efter nån timme i Svartan så gick vi hem igen och åt middag, kollade på två filmer och åt chips och drack cola. Mysigt! Så jag hade en jättebra fredag ikväll, och det behövde jag. Jag har ju inte direkt varit speciellt aktiv på sista tiden :/

I förrgår då. Jag kommer inte ihåg vad jag gjorde faktist, hmh..
Det enda jag minns var att jag rensade garderoben 23:30 och gick och la mig haha!
Ja om man inte minns mer än så så ska man inte skriva mer då.

Hoppas ni har haft en bra vecka, och ha en fortsatt trevlig helg! P&K ♥

   Bilder från igår







TRYCK SEDAN PÅ REGISTRERA

Kommentarer
Postat av: HERMELIN

va bra ! det är bra med mej också :)

haft en bra dag ? <3

2009-07-18 @ 17:18:45
URL: http://hhermelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0