NU BÖRJAR MITT SOMMARLOV!

NU BÖRJAR DEN!!!
Som jag har sagt tidigare började jag sommarjobba dagen efter skolavslutningen, since then har jag jobbat varenda dag, det var ju kul men trött som fan blev man. Man kom i säng 00:30 och väckarklockan ringde 07:30 och vid 08:00 skulle man gå upp. Vissa nätter har jag inte kunnat sova ordentligt så man har ju varit nära på att somna på jobbet, haha!
Så i en månad har jag jobbat 24/7, ni kan förstå hur trött jag är nu.
Men nu ska jag inte jobba mer och det är ju skönt, men pengar har man tjänat. Och jag är jävligt glad över mig själv att jag har varit så duktig på att kliva upp i tid och gjort mitt bästa på jobbet, chefen sa att jag gjorde ett väldigt bra jobb ifrån mig. Det stärker mitt självförtroende och glad blir jag såklart. Jag tackar mamma för att hon fick mig att gå med på detta, annars hade jag bara suttit inne hela sommaren och stirrat in i väggen haha!
6000KR har jag tjänat totalt, hälften ska jag lägga undan och resten får jag shoppa för. Ska inte slösa alla pengar såklart, först och främst ska jag köpa en digitalkamera och sen måste jag köpa kläder i omgångar! Rensa garderoben måste jag göra också. Det är mycket som måste göras just nu. Men städa rummet och rensa garderoben ska jag göra imorgon, och träffa Natta och följa med mamma till Media Markt.
Nu börjar jag babbla igen. Ne så nu ska jag inte jobba mer, skönt!
Nu börjar mitt sommarlov, börjar gymnasiet 24/8 så jag får ta det sakta men säkert och njuta av resten av sommarlovet, det får ni också göra. P&K ♥

Kommentarer
Postat av: V,

åh sommar sommar sommar!!!

2009-07-06 @ 13:03:32
URL: http://pearlsofglass.blogg.se/victoria

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0