LEDIG IDAG

Go' morrn!
Det blir inget jobbande för min del idag, när jag var påväg till bussen ringde chefen och sa att det inte blir något idag. När jag kom hem började det regna, åska och blixtra så det var ju tur att jag inte hann till bussen. Skönt att man är ledig idag iallafall. Sylvia och Zachary kommer hit också, dom ville träffa hunden och sen följer jag med dom till Haninge centrum, ska kolla hur mycket pengar jag har på kontot och gå till apoteket och köpa plåster till min munherpes. Första gången jag fått det, det är inte kul asså, man kan ju inte äta sin frukost utan att det ska svida :(
Sen vet jag inte vad som händer idag. Mamma, Anders och Madelene skulle komma hem idag, men morsan ringde Cia för ett tag sen, hörde inte så mycket men att dom hade skjutit upp det och kommer hem senare eller nåt.
Jaja, skönt med en ledig dag iallafall, hurra för pissvädret ;) Vi hörs! P&K ♥

Kommentarer
Postat av: MONIQA

haha okej vad bra :D men shit, varje dag?! du borde fått ihop en hel del pengar.. :O jo de bra :D <3

2009-07-04 @ 11:35:28
URL: http://muminporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0