JAG KOMMER SNART!!

Åhh fan vad jag saknar Gotland !!
I can't wait to go there. Jag längtar så och jag räknar dagarna, det är nu 13 dagar kvar till jag åker.
Saknar alla där borta, äntligen få träffa Kristina och dom, och landet med hästar och kor och alla djur. Gå på stranden och äntligen få känna Gotland. Nu blev jag nästan för desperat. Det känns som det var fem år sen jag var där sist, men det egentligen bara var förra året. Aja, jag längtar som fan iallafall, få tid att tänka på vad man verkligen vill för på Gotland kan jag verkligen slappna av.
Get some space!




Jag vid Raukarna på Fårö förra sommaren.


Är på Hoburgsgubben, eller vad det nu hette.


Haha The Muppish, oförglömlig dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0