JAG ÄR STOLT STOLT STOLT!!!

Jag känner mig så j*vla lycklig just nu.
Berättar först om dagens.
Idag gick jag upp 11:40 och åt enchiladas till lunch, sen städade jag mitt rum och gjorde inte så mycket mer.
Jag, Cia, Erik och Tellus gick ut för att plocka mer blåbär, påvägen hem så hittade jag hallon så då plockade vi det också. Så gott med en massa bär. Så ikväll ska det bakas en massa muffins. Ska väl snart åka och handla ingredienser.

Varför är jag så himla lycklig då?
Jo, först vid middagen så hade vi TVn på i vardagsrummet och då höll simningen på på tvåan, då säger dom Sarah Sjöströms namn så vi springer fort som f*n in i vardagsrummet så Tellus blir rädd, och då kollar vi på när Sarah ska simma 100m fjäril, såklart vinner hon också heatet och slår världsrekord! Åhhh jag blev så himla lycklig, det går inte att besrkiva. Göran (Sarahs pappa) ringde hem till oss och han sa att altaret skakade alla blev mållösa och jättelyckliga. Åh jag blir så himla glad för Sarah och hennes familj, älskade Sjöström. Jag har känt dom sen trean, jag kommer ihåg första gången jag tog med Sarah till min simträning, först var det rätt roligt, sen blev det tråkigt och vi satt på sidan och pallade inte simma, jag tröttnade på simningen och jag slutade, men Sarah fortsatte och hon fick medaljer hela tiden. Och nu är hon världsmästarinna! Åh gumman jag vill bara krama om dig HÅRT just nu, saknar dig som fan! Men tur som det är kommer hon snart hem och vi börjar samma skola och linje, men hon ska gå fyra års linje och jag tre, så jag vet inte om vi kommer börja samma klass eller inte. Men sak samma. För mig känns det underbart att jag fått följa med på ett hörn genom hennes liv också. Det går inte att beskriva hur mycket jag älskar henne (som vän), hon har alltid funnits där för mig när jag haft det jobbigt, och jag för henne. Vad gör inte vänner för varandra?
En sista sak,
STORT GRATTIS TILL VÄRLDSREKORDET ÄLSKADE VÄN! SAKNAR DIG SOM FAN ♥♥♥

Läs mer om Sarah här.


Kommentarer
Postat av: emelie

ashäftigt, läste om henne i tidningen idag :)

2009-07-27 @ 18:14:12
URL: http://dairylinneaemelie.blogg.se/
Postat av: Ewe

Sv: Nej jag har inte haft en bra dag.



Kul att du är kompis med Sarah. Skrev om henne i bloggen igår :)

2009-07-29 @ 00:12:57
URL: http://cuteewe.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0