GRATTIS PAPI!

Go' kväll!
Som vanligt har jag jobbat idag från 10:00 - 18:00, det var inte många kunder idag men som tur var blev alla jordgubbar sålda, skönt det. Men det gick segt, satt och väntade på att några skulle komma men dom kom typ en och en varannan haltimme typ, kändes det som iallafall. Sen så sopade jag hela stället, det var jobbigt, jag svettades också det var så himla varmt.
Ja efter jobbet åkte jag hem då, det fanns redan mat på tallriken när jag kom hem, flintastek med pommes frites, gott!
Angelica, Anna och Annas pojkvän var där också, tror han heter Charlie eller nåt, skit samma.
Sen duschade jag kroppen en snabbis, kände mig så himla smutsig och det var jag också!
Sen åkte jag, Cia, Erik och Tellus hem till pappa med jordgubbstårta som Cia&Erik hade bakat, jättegott! Pappa fyller år idag så han fick också kalsonger och bröd som Cia hade bakat.
Efter en stund hos pappsen åkte vi och hämtade Angelica, Anna och Charlie i Vega, Anna fick vara hunden i baksätet haha! Sen åkte vi hem då. Dom spelade kubb och dricker öl och drinkar, klockan är snart 23:30 och jag vill gärna sova något inatt!
Ja det var det, ska snart gå och lägga mig. P&K ♥


Blå sommarklänning och gladiatorskor hade man idag.


Fick klubba idag för första gången när jag beställde kebabrulle :)


Hahaha, isbiten i flaskan ser ut som en snopp! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0