BORTBJUDAN PÅ MIDDAG

Tjoho kära vänner!
Snart är klockan 00:00 och jag är inte ett dugg trött, snarare tvärtom konstigt nog haha!
Idag har jag inte gjort nåt speciellt, bara varit hemma för det har varit så dåligt väder. Men för det mesta umgicks jag med Tellus hela dagen, skulle gå ut och pinka av honom en snabbis men det slutade med att det blev över en timme, för på vägen träffade vi en rottweiler, hunden som tidigare hade sprungit in i mitt hus den dagen jag fixade mig i ordning inför balen, och idag skulle Tellus promt leka med den stora hunden, men den brydde sig inte, väldigt lydig var han. Men Tellus hoppade och hade sig där, ja men roligt hade lillen. Så jag snackade lite med hundägaren där också.
Sen stack vi hem, för vi skulle tydligen åka till familjen Eriksson i Tyresö på middag, så vi stannade där till 22:15. Så nu är jag hemma igen. Har inte mycket att säga just nu så jag avslutar här. P&K ♥


Jag och älskade Tellus.


Härlig bild på Tellus och mig.


Sötnosen Kendra till kusin.


En del av släkten.


En del av släkten.


Meine geliebte Mutter.


Jag och Kendra kollar på Pippi Långstrump/Emil i Lönneberga.

Vi igen, roligt! Kolla vad långt lockigt hår man har där. LOVE IT!

Kommentarer
Postat av: natta

*Hej nu är datumet satt för smyckes träffen =)

Söndag 19/Juli.

Maila mig om du kan komma för tid och plats.

Hoppas att vi ses.

[email protected]



http://nataliesalazar.blogg.se/smyckenbyme/?tmp=23210345*

2009-07-09 @ 10:07:49
URL: http://natalies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0