Stan med kära vänner

Hej älskade bloggen! Förlåt för den dåliga uppdateringen, men har varit lite upptagen och sjuk så har varken haft tid eller orken att blogga. Men nu är jag bloggsugen och ska berätta för dig (er som läser) vad som hänt de senaste dagarna.

Vi börjar med dagens först då.
Idag fick jag ställa klockan på 10:00 för att hinna duscha, fixa i ordning mig och äta frukost. För sen åkte jag in till stan med Monkan och Anni. Det var jääätttteee länge sedan jag träffade dom. Asså dom är så goa, roliga och så härliga människor!

Dagens köp blev:
* Ett par jeans
* Stövlar med klack
* Ögonskuggor
* Underkläder
* Och såklart fika, dvs en latte och en cola

Blev väldigt nöjd med allt köpandes. Jag behövde verkligen ett par jeans för mina gick sönder, stövlar med klack behövde jag verkligen också för mina är gamla och slitna, läcker in och väldigt skitiga. Jag behövde ögonskuggor för jag har knappt nå smink och det är snyggt till fest. Underkläder behövde jag väl också, BHn satt bra men trosorna lite för små (man har ju ett stort tyskt jävla ass). Och fika behövde jag också efter allt shoppandes!

På pendeltåget på väg hem till Haninge träffade vi på mina gamla bästa vänner. Först tänkte jag "ska jag krama dom?" men så gjorde jag det, dock bara på en haha. Men shit, våra relationer slutade med bråk så jättekul att träffa på dom lixom. Har inte pratat med dom sen i april-maj typ. Så det var väldigt spänt. Men då snackade jag, Anni och Monkan öppet om gamla minnen och killar och hela rubbet. Så kul att prata, haha!

Ja. När jag kom hem fanns det middag på bordet så jag åt en stor portion spagethi och köttfärssås och blev proppmätt. Sen provade jag dagens köp också! Blev väldigt nöjd, förutom att gylfen åker ner hela tiden haha, så jag får använda säkerhetsnål som vi dock inte har :O

Ikväll kommer släktingar från Gotland hem till oss. Det ska bli kul med gäster. Men ikväll ska jag bara ta det lugnt och bara ligga under täcket och kolla på TV tills jag somnar. Så mysigt!


Det blev en stor latte på Wayne's coffee.


Monkan sötis.


Haha misslyckas arga leken eller? ;)


Anni och jag. Visst är jag sjukt blek!? Blev så ugly på bilden!


Haha Monkan blev ju sjukt söt!!!


Så söta tjejer! Jag ser ju helt missbildad ut..! Man kan tro jag är en man egentligen!

(Ja som ni ser så fastnade jag inte på bild idag asså)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0