Sent inlägg

Chiu chiu! Vet ni vad jag precis har skaffat mig? Spotify! Haha jag vet att jag är lite sen men men. Sitter just nu och lyssnar på "21 guns" med Green day, skit bra!

Idag var det skola som vanligt.
Efter skolan gick jag, moa, Marie och Li till centrum. Kollade kontosaldon, köpte snacks och så.
Efteråt åkte jag hem och gick ut med Tellus när det snöade i 30-40 minuter. Sen kollade jag på TV och städade mitt rum. Vid 19:00 kom Marie, sen vid 19:45 kom Moa och sist William.

Så ikväll kollade vi på idolfinalen, och vem vann? The best man Erik! Jag hoppade när han vann. Är så jävla glad nu asså.

Det är fest i Farsta, Veronika och alla andra vill att jag ska komma men kommer inte få gå ut för morsan + att det är lite sent för utgång nu. Om det blir fest imorgon så kanske jag kommer, för vi ska fira min styvfarmor igen *suck*.

Men nu ska jag fortsätta lyssna på musik och smsa med folket. Ni får ha det så gött! P&K ♥


Moa pussar mig.


Älskar dig min man!

Väldigt få bilder från dagen, men resten ser allmänt hemska ut +
att jag har två störande invandrare, inte kul! FYI inte fixad alls idag asså!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0