Seg början, härlig slut..?

Hej! Har precis ätit middag, det blev pizza hut som mamma och Anders kom hem med, mums fillibabba! Sitter och väntar på att Said ska svara, för ska dit ikväll :) Jag är redo och klar och vill gå NU haha!

Idag gick jag upp tidigare för jag skulle hinna till UM. Men det var fullt så jag bokade tid istället.
Sen började skoldagen kl 10:00 med svenska prov, om antikens Grekland, direkt efter hade vi matteprov.

Efter proven kommer min mentor Kalevi fram till mig med en läskig blick "Vad har jag gjort nu då?" tänkte jag, men så sa han "Jag läste om dig i tidningen igår" med en mörk röst, jag bah "Va? Jaha.." sen slog det mig, jag stod ju i tidningen för dom hade intervjuat Sarah så nämns jag såklart, daah!
Haha blev lite orolig där i början faktist.

Sista lektionen var graf då vi fortsatte på bild artiklerna, jag blev klar med en idag. Duktig jag var! För dom andra gångerna har jag varit helt fantasilös. Men blev rätt nöjd.

Det har varit en seg början på dagen, men sen har det bara gått bättre och bättre. Såklart, ska ju träffa Said ikväll. Det ska bli kul. Ni får ha det så bra så länge så hörs vi när jag kommer hem. P&K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0