Pluggish

Idag var det som vanligt skola då. Fan vad skönt att det är lov snart. Bara två skoldagar kvar, måndag och tisdag är det bara pyssel i skolan. Tänk att vi slutar TVÅ dagar innan JULAFTON! Det är lite sent tycker man.

Har väl inte hänt så mycket idag. Har försökt bokat skådespelare men ingen verkar vara intresserad, och filma mig själv kan jag ju inte göra. Åhh this is horrible!
Men istället har jag pluggat samhälle i en timme, är inte i närheten av klarhet. Ska fortsätta direkt efter inlägget.

Jag hoppas det blir middag snart för jag är hungrig. Men nu ska jag fortsätta med pluggandet. Hörs senare.


Jag i måndags. Visst ser jag snygg ut i glasögon? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0