Planer för morgondagen

Nu har jag bloggat en massa ikväll. Kul va? Känner mig.. stolt haha. Bara för det vill jag bara skriva hela tiden. Kan berätta lite för er om morgon dagens planer.

Imorgon har jag lovat Sandra Bl att jag ska följa med henne till Handens närsjukhus. Hon har fått nåt utslag på ryggen, låter inte bra! Hoppas det slutar bra iallafall. Men vad gör man inte för sina vänner? ♥ Spelar ingen roll om det tar två minuter eller hela dagen tills dom släpper in oss, vi ska få svar!

Ja, det blir väl bara det antagligen. Har inget annat för mig förutom att bli frisk då.
Nej men nu närmar sig klockan den 28 december. Ska nog göra mig i ordning inför sängen snart, men innan ska jag göra en sak! Ni får ha det super bra. P&K ♥


Såhär såg jag ut idag. Tog sen ut klämman och körde på utsläppt med naturligt hårfall.


Pussar till ER alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0