Ny header

Har ni sett min nya header? Gjorde den i skolan idag, hade lust att leka lite extra i photoshop så jag bestämde mig för att göra en ny header. Blev den bra? Allt sitter inte än men det kommer sakta men säkert. Jag får ha bloggen såhär ett tag framöver. Kommer såklart ändra designen så småning om.

Efter skolan har det inte hänt så mycket, bussen var som vanligt försenad som den var imorse också. Har bara suttit vid datorn och chillat och lyssnat på musik. Lite hängig blir man när man inte gör något, men det är ju alldeles för kallt för att gå ut i snön.
Imorse när jag gick så var det ca fyra-fem decimeter hög snö, uggsen räckte inte så jag blev frusen om benen.

Om en halvtimme börjar "Glee" som jag har missat flera avsnitt av. Har dock bara sett ett avsnitt sen har jag glömt bort tiden lixom. Aja ha det gött. P&K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0