Mot Farsta

Hej bloggen! Saknat mig? Har varit lite dålig på uppdatering känner jag.
Sitter och lyssnar på "Break your heart" med Taio Cruz, har gjort det hela dagen. Låten är sååå bra!
Ska alldeles strax röra mig mot bussen för jag ska till Farsta ikväll, det är ju fest där *thihi*.
Men än så länge ser det ut att bara vara killar.. försöker få tag på Sandra men den skit ungen svarar ju inte, som vanligt då.

Idag har jag tagit det lugnt, vaknade vid 12:00. Somnade ju igår direkt efter idol så det var jätte skönt att bara få sova ut efter veckan som gått. Så jag har kollat på TV och bara tagit det lugnt helt enkelt.

Bussen går halv så jag ska gå om fem minuter så jag hinner. Ni får ha en bra kväll allesammans så hörs vi imorgon. P&K ♥


Taio Cruz - Break your heart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0