Lördag & söndag

Är så trött idag. Kan börja med gårdagen då.

Igår åkte jag som sagt till Farsta, träffade skit schyssta människor. Hade jättekul tills jag fick reda på att en tjej där hade blivit bestulen på pengar, det är synd att sånt ska hända. Lixom varför ta andras pengar? Och på en hemmafest? Snacka vad dum man är då. Alla var väl fulla men ändå, använd hjärnan!

Skulle vara hemma vid 01:00 men kom inte hem förrän vid 03:30/04:00. Och då kan man snacka om att jag somnade på direkten när jag föll i sängen.

Vaknade vid 13:30 och steg upp vid 15:00. Drömde en skit konstig dröm också. Några stycken som jag träffade igår var med i drömmen. Kan inte förklara drömmen men skit konstig var den iallafall.

Så idag har jag bara suttit vid datorn och kollat på "H2O" hela dagen.
Ja det är det som hänt som sagt. Har precis duschat och borstat tänderna så nu ska jag gå och sussa. Det är en ny vecka imorgon, dvs back too school.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0