Klappar !!

Jag känner inte för att blogga just nu asså. Men jag känner att jag måste jobba på min uppdatering här i bloggen. Igår blev det en massa inlägg, belli likei!

Well, idag var det skolavslutning. Äntligen jul lov! Det som hände i skolan var att vi samlades i ca 10 minuter sen gick vi ner till aulan tillsammans och såg på den bästa julavslutnings showen ever! Det var kung fu fighting, en kille som lekte med eld och stoppade in det i munnen (as coolt) och så var det såklart några som sjöng.

Efter skolan var det centrum som gällde. Köpte dock bara julklapp till Cia och kollade efter en julklapp till Erik. Men har bestämt mig att jag ska köpa det nu.
Sen var vi tre hos pappa på kvällen och firade tidig julafton typ. Det blev fika dvs fruksallad (som jag inte tål *buhu*) pepparkakor och kaffe. Sen fick pappsen öppna sin julklapp, han blev väldigt nöjd, och vi med för vi fick 1000kr. Första gången vi fått pengar av pappa i julklapp faktist, men det är det enda vi önskar oss typ för vi behöver verkligen kläder!

Ja planer för morgondagen då, det har jag. Imorgon blir det tidig väcknig, kl 08:00 ska morsan och syrran väcka mig. Jag och Erik tvingas äta gemensam frukost med djävularna och gå ut med hunden!
Men senare ska vi åka till Haninge centrum och då ska jag köpa julklapp till Erik och Cias julklapp till Erik.
Senare ska vi klä julgranen!

Nej men nu måste jag fan gå och sova. Vi hörs mer imorgon. P&K ♥


This is me when I'm bored!


Kommentarer
Postat av: Tiffany ;)

hahah söt du e!! ;D hoppas du får en mysig jul =D många julkramar från moi! =)<33

2009-12-23 @ 23:28:36
Postat av: Bellvis

Åhh gumman! Detsamma detsamma! Hoppas du är frisk så du får njuta av en vit härligt jul! Vi måste träffas snart babe <33333

2009-12-24 @ 00:05:29
URL: http://bellvis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0