Intressant dag

Hej! Sitter och lyssnar på Adam Lambert och har precis kollat på "Desperate housewives" och "Christine".

Skola idag då, hände inte mycket alls.
Efter skolan gick jag hem till Sarah då hon fick reda på om hon fick bragdguldet eller inte, men tyvärr fick hon inte det, någon skytte eller nåt fick priset. Men Sarah var glad ändå för hon fick en fin god tårta!
Så intervjuade dom henne också och fotade, det var SVD som var där.

Sen vid 17:00 tiden kom mamma och Anders med godis, vi åt middag där.
Vid 20:00 åkte vi hem. Då jag började plugga lite om antikens grekland och kollade på TV.

Så nu är vi här. Ska fortsätta plugga nu faktist. Visst är jag duktigt? Ett litet steg på vägen har jag kommit. Men med Adam Lambert i högtalarna så kan jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0