I skolan

Hello everyone! How are yall? I'm great!
Har datakunskap och har precis haft läxförhör, det gick skit bra och jag känner mig stolt haha. Slutar 14:00 sen ska jag hem, kolla kylskåpet och frysen, gå upp till centrum och handla. Min styvsyrra kommer ner och hon har ingen nyckel och ingen annan i familjen kommer vara hemma när hon kommer så jag måste vara med henne, kul. Så vi ska laga tacos, kolla på film och allmänt tjocka till oss lite extra.
Men sen kommer Sandra Bl och då blir det roligare! Said ska på någon club ikväll men hör av sig om det blir nån efterfest. Så kanske det ikväll då.

Men först och främst, vara med Madelene. Vi hörs senare. P&K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0