Herregud

God morgon! Klockan är tjugo i fyra och jag sitter fortfarande i morgonrocken. Vilken natt!
Efter två gick jag och lade mig i sängen och smsade men en person. Så bestämde vi att h*n skulle komma hit men då går inte bussjäveln förbi, och hunden skällde så nästan grannarna hörde när jag gick utanför rummet.
Vid fyra - halv fem smsade vi och pratade i telefonen istället. Har inte kunnat sovit var fortfarande vaken vid 06:00.

Snackar med Mr "Driveri kan leda till bråk". Remember? Åh, hade redan lagt det bakom mig så börjar han skriva. Orkar inte fan.

Men nu ska vi inte prata om det. Har ätit lunch och kollat på "My moms new boyfriend" en väldigt bra film. Men nu måste jag verkligen gå och duscha. Ska åka till Mr "Driveri..." sen för att prata. Ja fråga inte! Vi hörs ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0