God jul!

GOD JUL!
Klockan har slagit förbi 00:00 och idag är det jul. Äntligen får man öppna julklappar och äta julmat (dock äter jag bara julskinka och köttbullar typ) och umgås med familjen och en liten del av släkten.

Kommer ihåg förra julen då hela tjocka släkten var samlad vi var 20-25 pers. Det var för mycket. Julklappsutdelningen pågick i 2½ timme. Den bästa julklappen var min dåvarande pojkvän som åkte ända dit bort. Haha det roliga var att han och min yngre kusin känner varandra. Men det förhållandet tog slut efter typ två veckor, det var inte ett seriöst förhållande.

Det blir väl igår då.
Igår så åkte jag, mamma och Erik till centrum och köpte klart julklappar och åt taco bar. Sen var det bara att åka hem när vi var klara och slå in julklappar. Fick med oss hem en hamster också. Som mamma har köpt till Anders i födelsdagspresent men får i julklapp istället. Just nu står hon gömd i mitt rum.

Ja ikväll är det uppesittarkväll men nu har vi gett upp. Vi avlsutade kvällen med julskinksmacka, jätte gott. Ska sitta uppe ett tag till tänkte jag.

Helt plötsligt blir jag sugen på att spela Sims. Asså detta är konstigt blir alltid sugen på att spela Sims natten till julafton. Min tradition kanske som inte vill brytas haha. Aja jag får väl spela lite sen då!


Jag och mamma förra julen.


Kommentarer
Postat av: the name is Moa ;)

naaaw, cutiepie :D

God jul på dig! <3

2009-12-24 @ 13:21:59
URL: http://thunwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0