Fredagsmys, för mig själv!

Well, this sucks. Hade bestämt med Said att vi skulle träffas idag, men ringer han upp? Nope. Jag har ringt som en galning och känner mig hur jävla desperat som helst just nu :/ Tråkigt att han inte ringer när han sa att han skulle det. Men så bestämde jag att jag skulle vara hemma ikväll, så jag gick upp till centrum för att köpa cola, var det öppet? Nope, dom hade stängt tidigare nu. Nu stänger dom hela centrum 21:00 och inte 22:00. Det suger! Så jag gick dit i onödan.

Idag började dagen med håltimme. Precis när jag skulle gå till bussen får jag sms från Malin att vi hade håltimme första lektionen. Jag hoppade runt som en galning av glädje för jag såg verkligen inte fram emot lektionen. Så jag följde med Cia och Tellus på långpromenad och så fick jag skjuts till skolan.

Efter skolan åkte jag direkt hem och gick upp till Cia och Erik och pratade med dom rätt länge.
Har inte hänt så mycket mer idag. Pratat med Sandra Bl och hon är hemma hos Adam utan honom haha.

Men det är rätt skönt att bara vara hemma ikväll efter denna veckas stress. Men jag som såg fram emot att träffa honom så blir det inte så.

Jag tror jag har en förbannelse över mig, så fort det är fullmåne så går minst 3 saker snett under dagen. Och det hände idag och några gånger till under veckan. Det är nåt konstigt med det asså.

Men nu ska jag kolla på TV och äta chips och börja dricka på min red bull som jag precis bråkade med Anders om, hehe. Vi hörs senare. P&K ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0