DAGENS + GÅRDAGENS

Tuddelu alla natt ugglor.
Sov över hos Sandra igår så jag kom hem tidigt imorse. Vi hade jätte skoj igår, jag hade det iallafall.
Idag har jag varit trött, men jag följde med Cia och Erik till IKEA för dom ska köpa säng, det slutade med en madrass och en massa ljus och en hylla och fika paus. Åkte förbi Ica Maxi innan vi åkte hem. Idag blev det fläskfilé med rotgrönsaker i ugn till middag. Köpte en massa godis, har inte ätit mycket alls men jag är så himla proppmätt, är nog fortfarande mätt från igår, jag kände mig som en ballong asså, jag skojar inte det var helt sjukt var nästan svimfärdig för jag var så mätt.
Ikväll har jag bara tagit det lugnt och suttit vid datorn och druckit cola, känner att mina tänder fräter sönder. Nu när skolan börjar på måndag ska jag börja jogga varje morgon innan skolan börjar och dra ner på det onyttiga, får se om jag kan hålla mig. Måste ändra min livs stil lite. Imorgon kommer mamma, Anders och Tellus hem, har saknat Tellus så himla mycket! ♥ 



Sandra och jag gjorde en varsin kladdkaka. Mums fillibabba!


Tänk att jag kommer ihåg hur man gör, efter sex år. Det är busenkelt.


Jag lagar enchiladas.


Sandra gjorde salladen.


Klart. Det blev jättebra förutom kanterna, får tänka på det nästa gång att täcka hela tortillasen. Det var första gången jag gjorde tortillas och det blev faktist väldigt gott! *klapp på axeln*


Vi dukade så fint.


Anni.


En väldigt sällsynt Emma.


I vardagsrummet. Anni, Bibbi och Emma.


Sandra öppnar födelsedagspresent från Bibbi.


Hon fick en fondue. Bibbi satt och förklarade för Anni och Emma vad det var, dom fattade det typ aldrig haha.


Camilla kom lite senare, hon hade fotbollsmatch.


Happy face.


Snygga bruttor.


Vi blev hemska på de flesta bilderna så vi dog nästan av skratt.


EN normal bild blev det under hela kvällen.


Här fick jag dra upp Camilla, det är därför jag håller henne i armen.


Om Sandra satt upp ordentligt hade bilden blivit mycket bättre..


Efter att ha tagit en massa bilder åt vi kladdkaka med grädde och te. Så himla gott! Sen bäddade vi ner oss i vardagsrummet och kollade på film.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0