SÖNDAG 9/8

Söndag 9/8
Idag åkte grabbarna till Kneipbyn medans jag, Cia, Sylvia, Kendra och Magnus var hemma.
Jag, Cia, Sylvia, Kendra, Tellus och Kasper åkte och plockade blåbär, Tellus var jätte duktig i skogen, han var överlycklig och kom när man ropade. När vi hade plockat tillräckligt med blåbär åkte vi hem igen. Vi solade och badade i poolen resten av dagen. På kvällen flyttade jag, mamma och Anders till stugan som vi hyr, en väldigt fin mysig stuga, dock med ute dass som jag inte gillar. Men annars helt ok.


Min pyttelilla garderob...


... i mitt lilla rum.


Duschrummet utan toalett.


The shower.


Sovrummet intill mitt sovrum. Madelenes.


Hallen utanför oss.


Till höger från hall bilden, mammas och Anders sovrum.


Köket.


Matplatsen.


Vardagsrummet.


Med spis.


Uteplatsen.


En väldigt liten spegel fanns i rummet :/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0