ALLT ÄR BRA IGEN

Jag kan inte bärga mig tills på onsdag då True blood visas, såg första avsnittet i onsdags och jag fastnade för den direkt. Det sägs att Twilight har härmat True blood från första början, men jag tycker (efter att bara ha sett ett avsnitt) att True blood verkar mycket bättre. Twilight är.. jag vet inte.. inte lika bra.
Sitter och lyssnar på skön musik och smsar med HAN :) blir varm i kroppen när jag tänker på honom, konstigt för vi har bara träffats en gång :O är så nyfiken! Ska träffas på fredag så det ska bli kul :) Nu är allt bra igen!
Börjar 09:00 imorgon ska strax gå och lägga mig och drömma sött och vakna blött, haha lärde mig den av en f.d kompis. God natt ♥






Kommentarer
Postat av: Moa

kul för dig söt :D

2009-09-01 @ 15:06:29
URL: http://thunwall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0