TISDAG 4/8

Dålig uppdatering, jag vet. Förlåt! Men är ju på semester så då tänker jag inte på bloggen så mycket. Jag lovar till höst så ska jag bli mycket bättre på uppdateringen här i bloggen, börjar första ring så då kommer det skrivas om hur det är. Ska bli spännande, häromdagen sa jag att jag längtar till skolan börjar "du är den första och enda som jag har hört som sagt det" sa Anders då.

Tisdag 4/8
Idag var vi inne i Visby och kollade runt i affärer, marknaden och på medeltidsdelen av Visby, det är ju trots allt medeltidsveckan här på Gotland. Mamma köpte ett par tofflor till mig, Tellus lekte ju sönder mina andra, så nu har jag nya och dom var supersköna. Vi åt också vildsvinskebab och det var väldigt gott. Vid 17:00 såg vi på tornerspelen, det var rätt så skoj. Sen åt vi pizza, fick äntligen äta min favorit pizza, tacopizza den är jättegod.
Efter det gick jag, mamma och Anders i stan en stund sen åkte vi hem igen.


Anders på cafét.


Köpte en hallonpaj.


Som var jätte mumsig.


Anders provar hattar på marknaden.


Vi åt kebab som kommer från..


... denne söte sak.


Här grillas det kebab kött.


Det var rätt så gott.


HAND GJORDA!


Visby.


Crowded.


Riddare.


Riddare.


Pojken som lekte med elden.


Gör volt över elden, that's hot.


Alla riddarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0