NU ÄR DET SOMMAR NU ÄR DET SOL NU ÄR DET KOSKIT I HAGEN

Idag har det varit en skön sommardag, det har varit blå himmel, sol och mycket varmt.
Först åt vi frukost och sen cyklade vi alla ner till havet och andades in det ljuva lukten av koskit, men korna var inte där konstigt nog. Imorse kom också min syster Cia, Erik och Tellus.
Vi var på stranden till 15:00 sen cyklade vi hem igen. Kasper har nu fått en lekkamrat, han och Tellus leker för fullt här det ser så kul ut. När vi kom tillbaka till huset hoppade alla vi kusiner ner i poolen, jag, Cia, Erik, Andreas, Zackary och Kendra. Idag har jag verkligen bränt mig, är röd som en tomat, speciellt på brösten och rumpan samt låren, magen och framsidan på benen har jag inte fått färg alls konstigt nog. Så jag får nog bara sola framsidan imorgon, nej juste vi ska in till Visby imorgon och kolla på tornespelen, det är ju medeltidsveckan nu. Vad mer har hänt idag? Kendra tvingade i mig i poolen en andra gång, ja det var väl det. Ikväll blir det middag, Erik gör maten det blir nån jättegod gryta. Sen blir det mys ikväll. P&K ♥


Vi var på stranden och solade och badade.


Vi hade jäkligt kul i poolen också.


Hundarna hade jätte skoj dom också.


Och vinnaren är... Tellesaurios!


Kommentarer
Postat av: F R I D A B R E M S >> whip it!

Snygging, gillar din blogg :)

2009-08-03 @ 22:04:18
URL: http://fridabrems.blogg.se/
Postat av: Mickiiis

Hahah hatar den låten, nu är det sommar nu e det sol, nu e det koskit i hagen, hhahah :D

2009-08-04 @ 00:49:52
URL: http://onormalaste.blogg.se/
Postat av: Anonym

okej,tack för din röst!= )



Några planer för dagen då? =)

2009-08-04 @ 01:52:04
URL: http://josefinesoderberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0