HÄRLIGA NYA TIDER

Imorgon börjar jag första ring på Fredrika Bremer, har valt media, hoppas det blir kul. Snackade med en tjej på msn idag som går media fast andra ring, hon sa att det var slappt och kul, så det hoppas jag på! Ska bli spännande, börjar 11:00 imorgon, först blir det upprop i aulan. Ska upp tidigare för att jag ska jogga. Istället för att gå upp två timmar innan så går jag nu upp tre timmar innan, hinna jogga, duscha, äta frukost och fixa mig. Vad sträng jag är mot mig själv. Haha I like! Wierd. Ska nu fixa min iPod med peppande låtar och sen natta kudde. Ha det bäst. P&K ♥



Ush vad hemsk man kan se ut! Är iallafall nyduschad och redo för sängen. Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0