FREDAG 7/8

Fredag 7/8
Idag åkte jag, mamma, Anders och Tellus till ett ställe som heter Blå Lagunen. Under bilresan läste jag 61 sidor ur min bok "14 år till salu", REKORD!! Haha, men den boken är verkligen bra asså. Råder alla att läsa den. När vi kom till Blå Lagunen var det smockfullt med folk där, men vi hittade ett bra ställe som var lämplig för Tellus och att hoppa i. Jag hoppade i vattnet direkt, lite kallt i början men sen blev det varmt. Tellus tog sig tre dopp i vattnet, kan inte sluta tjata om att han är übersöt när han simmar. Efter några timmar där åkte vi till Kristina i Othem, tillsammans åkte vi och åt pizza. Fick träffa Bodil också så det var ännu roligare. Men hon följde inte med oss hem till Kristina efter. Det blev kaffe och bullar. Lilla Ronja satt vid datorn och sjöng High school musical låtar hööögt. Dom har ju katter också så när Gussi var i närheten kunde jag inte motstå henne för hon är så gosig. Så fort man kommer fram börjar hon spinna, och puta med hela huvudet och bara "ååhhh" hon är världens gosigaste och sötaste! Och hon har fött en massa kattungar. När jag flyttar hemifrån måste jag verkligen skaffa mig en katt. Ja, efter besöket hos Kristina med familj åkte vi hem som tog en och en halv timme.


Haha väldigt fin ställning du har Tellus.


Anders och Tellus. Dags att åka.


Simmade precis klart fjäril där.


Tellus helt slut.


Tellus törstig.


Gussi.


Gussi och jag. Världens gosigaste katt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0