FEST, BAKIS & TRÖTT

Uppdaterade inte igår, kom hem kl 10:00 på morgonen från festen i fredags. Ja, jag nämnde jag skulle hem till en kille men jag gick på fest i Tyresö hos en annan kille istället. Träffade en jätte rar och snygg kille där (han var såklart snyggast av alla). Berättar inte mer än så.Men jag sov över där så jag drog därifrån runt 07:30, kom hem 10:00. Hittade inte till busshållsplatsen så jag kom till en annan busshållsplats, men hem kom jag iallafall.

Igår var jag bara hemma och sov och kollade på tv. Gick och lade mig vid 22:00 för jag var så himla trött, sov ingenting i fredags, inte så konstigt. Bakis och trött, bad mamma köpa cola för jag blev så jävla sugen på det. Pratade med Sandra Bl om det som hände på festen, tack för att du finns gumman. Since birth til death honey, love you so much.

Idag då, klockan är ju bara 14:30 så det har inte hänt mycket alls än, har glott på TVn och snackat med Sandra G som jag träffade på festen. Händer väl inget mer idag. Så har min helg sett ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0