EN SKÖN DAG

Vilken skön dag det har varit.
Idag började vi 09:00, vi hade intervju första lektionen, vi skulle intervjua någon i klassen, jag fick Moa som jag hängde med igår så det var kul att lära känna henne mer. Efter att vi hade renskrivit och lämnat in uppfiten skulle vi gå ut och tävla i grupper. Vi var bäst på tre grenar, en gren fick vi noll poäng på! Tjejer och bollar asså, det går inte ihop haha! Efter det var det dags för lunch och sen hade vi en till grupp övning, eller rättare sagt vi skulle lista ut vilka grejer som tillhörde vilka lärare som låg på borden. Asså hur ska vi veta det? Haha, vi fick ett eller två poäng vi var sååå duktiga..
Sen var dagen slut, vi skulle egentligen slutat 14:05 men vi slutade 13:05, kom inte på det förrän jag kom hem då syrran fortfarande var hemma. Jag kollade på klockan då var den bara 13:20 så det var skönt, en mjuk start.
Sen dess har jag bara varit hemma, åkte till centrum och köpte hörlurar till min iPod för jag skulle ändå lämna Tellus ensam hemma, vi övar honom. Jag var borta i 40 minuter, han var jätteglad när jag kom hem.
Ja, det var väl det för idag. Har precis duschat ska väl gå och sussa nu. Börjar 10:10 imorgon så jag antar jag går ut och går/joggar imorgon bitti. Ska tvinga upp mig själv. Godnatt allesammans.
P&K ♥




Visst är min hund bedårande super duper söt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0