DÅLIG DAG, SKA HA MYSKVÄLL

Skönt att vara hemma igen.
Har inte haft så kul i skolan idag, på schemat står det att vi började 08:00, men vi skulle inte börja förrän två timmar senare kl 10:00 med svenska. Så jag, Moa, Marie, Malin och Linnea satt i bibblan och pratade. Vi skulle egentligen ha svenska men vi hade läsförståelse och grammatik test i engelska istället. Booring. Nästa lektion var matte, då hade vi ett test i matte också, så booring. Kommer nästan inte ihåg nånting, jag vet ju på vilket sätt man ska räkna ut men kommer inte ihåg vilken ordning och skit, så det testet gick piss dåligt. Sista lektionen var grafisk kommunikation som jag nämnde i inlägget tidigare idag. Jag kom hem strax innan fyra. Erik tvingade mig gå ut med hunden också, som inte lydde mig. Har inte haft en bra dag idag kan man säga. Är så himla sugen på choklad och cola så jag ska gå till Brandbergen centrum och köpa det och sen kolla på en film jag laddat ner. Ha en fortsatt trevlig kväll. P&K ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0