TRÖTTER

Sitter just nu framför datorn och läser olika människors bloggar, bl.a

blondinbellas och kissies.
Ja vad har jag gjort idag? Ingenting typ. Hela dagen har gått åt att sitta vid datorn och fixat min pea-sida. Boooring!
Ja, jag har bara varit hemma och suttit vid datorn, sjukt tråkigt. Ja men vafan, klockan är snart halv tolv och jag är super duper trött. Ska sova nu. Tänkte precis på att jag nu MÅSTE MÅSTE MÅSTE börja träna och tänka lite mer på min hälsa/kropp. Ska ta och ringa Tiffany imorgon och fråga om hon vill hänga med på yoga :)
Ha det bäst pusspuss.

Har brist på bilder på mig själv, men grejen är att min dumma
digitalkamera inte funkar! Ush blir förbannad när grejer inte funkar
som dom ska!


Kommentarer
Postat av: moa

Hej! Nu har jag lagt in en dagens outfit! Säg gärna vad du tycker! Jag blir jätte glad! Kram

2009-04-13 @ 12:29:52
URL: http://moahansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0