PLUGG TIME

Sitter och pluggar på religion, har precis skrivit klart om hinduismen. Skrev tre sidor om hinduismen, ska väl skriva lika mycket om buddhismen antar jag. Sen får jag se till att plugga in allt som står där så det sitter! Ja jag blir ju lite störd samtidigt som jag pluggar, ni ser bilden här nedan. Jag tänkte sitta uppe till två i natt faktist så jag lär ju inte få särskillt mycket sömn inatt, men det skiter jag i för jag ska inte få IG på det här nu.
Ne, nu ska jag gå och göra te sen ska jag fortsätta med pluggandet. Ha det bäst bäst bäst. Pusspuss!



Det här är min arbetsplats för tillfället, ser ni vem som stör och ligger på alla
papper? Min knäppa katt Tarzan såklart. Men det är mysigt att mysa samtidigt
så man inte kommer bort från pluggandet lättare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0