PLUGG & PLUGG

Kom hem för ungefär en timme sen, har kollat på tv en stund och druckit te. Men ska nu övergå till pluggandet, har ju religionsprov imorgon, så jag kommer nog inte att skriva ett inlägg ikväll. Kanske.
Idag har det varit ok i skolan, på engelskan ska jag och Becca filma våran redovisning vi ska ha, det gick inte så bra först för vi fattade oss inte på kameran, sen så tappade jag bort mig när jag skulle prata, på engelska också. Ja vi får göra ett nytt försök imorgon, det ska vara klart på måndag så. Yeey, imorgon har vi hemkunskap på morgonen! Fast då ska vi nog göra vår redovisning, min och Beccas blev det lite fel på, hahah! Vi löser nog det.
Ja, nu ska jag inte skriva mer för jag måste plugga, hejdå! Pusspuss!


Kommentarer
Postat av: MONIQA

yes precis ! sööötii bild :D <3

2009-04-16 @ 18:25:42
URL: http://muminporr.blogg.se/
Postat av: MONIQA

taaaaaack :) <3

2009-04-16 @ 19:37:50
URL: http://muminporr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0