PÅSKLOV

Idag gick jag upp vid elva och åt frukost, första gången jag åt frukost ute! Jättemysigt :)
Sen solade jag till typ halv två kanske, så jag städade lite och installerade om sims2 på min datorn (jag vet jag är inte liten nörd ibland ;)
Ne så det har varit rätt så lungt idag, egentligen skulle jag åka in till stan med Sandra men det blev inte av. Vi drar till centrum imorgon istället, hon ska kolla på en mobil också klantarseln tappade sin mobil i skogen idag xD HAHAHA!
Så idag var den en väldig skön och bra dag, bra start på påsklovet, med sol och värme och allt. Man fick ju lite färg idag så det är härligt :) Missade yogan idag också, skulle pröva pilates dvd som vi har men den var tråkig. Det är skönare på friskis&svettis faktist :) måste träna den här veckan också som fan nu när man kommer få en massa påskgodis och allt! ;)


Fettosen själv stekar i solen som denna ljuva dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0