KALAS

Glömde skriva ett inlägg igår. Så jag skriver om gårdagens nu också.

Igår skulle jag egentligen träffa en kompis, men fick inte för sin mamma. Så jag var hemma istället. Satt vid datorn, och kollade på film. Gick och la mig runt tolv - halv ett. Så det hände inte särskillt mycket.

Idag har jag, mamma, cia och arvid kollat på en lägenhet till cia&erik. Men lägenheten var inte så fräsch tyckte jag, det fanns så mycket att fixa. Senare åkte jag, mamma, cia och anders hem till min kusin, han fyllde 21 förra måndagen. Det var kul att träffa släkten igen :) saknar dem hela tiden! Ja, sen har jag inte gjort så mkt, suttit vid datorn och tråkat. Måste plugga till kemi provet imorgon. Puss hej!

Kommentarer
Postat av: Erica

Bloggaren tackar för din röst, nu kan du se vinnaren i min blogg!



Va även snäll och rösta på mig här(jag är nummer 1): http://elajjjjn.blogg.se/2009/april/dom-nominerade-ar-1.html#comment



Puss :D

2009-04-19 @ 23:17:03
URL: http://leaveit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0