IDOL MED BIBBI

Idag vaknde jag upp hos Bibbi, fick gå upp vid halv åtta.
Sen drog vi till hovet halv nio, det var audition inför Idol 2009. Shit det var sjuuukt mycket människor, såg Johan Palm gå förbi mig, är inte direkt ett fan av honom. Men gud vad dom andra skrek! Kön var jättejättejättelång och det bjöds på gratis red bull :)
Jag&Bibbi var bland dom 20 sista i kön, dem kanske 50 sista fick gå in bakvägen, och då gick det snabbare.
Fick vänta i väntsalen tjugo minuter innan Bibbi skulle gå in i ett annat väntrum, så jag fick sitta där själv i en halvtimme, men hon kom inte vidare :'( jävla jury! Men dom är stenhårda i år asså, efter en halvtimme hade runt 30 blivit nekade och kom inte med, det var väldigt få som kom med.
Och Bibbi fick för sig att jag skulle söka nästa år, haha vi får se om det händer. Men kanske, funderar lite smått på det, men då måste jag öva öva öva! 
Efter Idol, gick vi i Globen centrum en snabbis, sen tog vi bussen hem, gick till Brandbergen centrum och där köpte jag en känning, tyckte den var jättesöt.
Efter det drog jag hem, åt lunch och kollade på Sex and the city, sen då cyklade jag och Erik upp till centrum, där var det också jättemycket folk, det är auktion där idag.
Efter det cyklade vi hem igen, och då fick jag tillbaka min älskade kamera! Så nu kan jag ta en massa bilder igen! Jippi!
Jag är så sugen på att gå på bio ikväll, men Erik&Cia ska bort så dem kan jag inte gå med, kanske kan kolla med någon kompis. Eller så skiter jag i det och stannar hemma istället. Vi får se där med.

Bilder från Idol kommer någon annan dag, Bibbi kan inte hitta sin sladd :p

Klicka här och börja samla poäng och få gratis presentkort varsomhelst! Det är värt ett försök.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0