HÄRLIG VÅRDAG MED SANDRA

Idag gick jag upp 10.00 kunde inte somna om. Så jag åt frukost och fixade i ordning mig sen så drog jag till centrum med Sandra. Hon skulle kolla efter en ny mobil som hon tappade i skogen igår, men hon hittade ingen. Men jag hittade två plagg som jag köpte :)
Sen så drog vi till donken för jag var hungrig sen så köpte vi glass och stack sen till gropen och åt glass där och pratade och tog lite bilder :p  Roligt roligt!
När vi skulle gå träffade vi på min syrras kompis haha vilken kommentar man fick "Har du nyktrat till nu?" Haha! Jaa det har jag! Ja sen så skildes jag och Sandra åt så jag drog hem, solade i en timme sen så sökte jag en massa jobb, har sökt ÅTTA sommarjobb idag. Så jag måste fan få ett sommarjobb nu! Haha hoppas verkligen det, måste ha pengar!
När Erik fixade med cyklarna hjälpte jag till och då ringer det från Sandras mobiltelefon, min första tanke var "har hon äntligen hittat den?" men det var hennes mamma som hade hittat den i skogen, eller rättare sagt deras hund, haha duktig vovve du är Kajsa :D Så nu har dom hittat telefonen iallafall, skönt! Asså denna dag har också runnit iväg den är redan 20.35, shit vad tiden går asså! Men nu ska jag nog spela lite :) ha det bäst!


Dagens bild: Jag&Sandra vid gropen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0