GRÖNAN MED GIRLSEN IDAG

Skriver en snabb uppdatering nu. Just nu sitter jag vid datorn och kollar tågtider och grejer, ska åka in till Grönan med Sarah,Natta och Nattas kompis. Det ska bli jätteskoj. Ska såklart åka den nya Insane ;) Jag tar med mig kameran också så jag lägger upp bilder ikväll, kanske imorgon, beror på hur jag känner mig när jag kommer hem ikväll. Så det ska bli skitkul att åka till Grönan. Har haft en jättebra helg, den bästa helgen på åratal. Snart ska jag dra till bussen och sen vidare mot Grönan.
Vi hörs ikväll. Pussar & kramar.


Såhär ser jag ut idag. Ses ikväll sötnosar. Glöm inte att kommentera lite
också så man blir extra glad! :)

Klicka här och börja samla poäng och få gratis presentkort varsomhelst! Det är värt ett försök.


Kommentarer
Postat av: It's Amanda biatch

sv: Escadan :)

2009-04-26 @ 16:15:17
URL: http://amandahammarberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0