FREDAG - IDOL IMORGON

Sitter just nu vid datorn och lyssnar på musik. Dagen började med hemkunskap, kollade bara på film och bestämde vad vi skulle laga nästa gång. Men jag får vara ensam, Sarah är inte här då och Becca är jag osams med.
Dagen har varit bra, efter skolan gick jag och Sarah till centrum, hon köpte kläder på Gina Tricot för över 1000kr. Snacka om att kunna köpa allt, medans jag inte har ett enda öre i plånboken :/ Sen så bjöd hon mig på fika. Det var trevligt :) Sen stack jag hem, ska städa mitt rum, packa och sen duscha. Ska sova hos Bibbi ikväll, ska följa med henne till Idol-audition imorgon, och hon vill att jag också ska söka. Men jag vill inte satsa på den karriären direkt, sjunger inte så bra heller. Ne nu får det vara nog, ska gå och fixa allt det där nu. Ha en jättetrevlig fredag! Pusspuss!






Klicka här och börja samla poäng och få gratis presentkort varsomhelst! Det är värt ett försök.

Kommentarer
Postat av: sarah

haha naaaijs med nya braller använder dem nu. och så fort jag kom hem igår, dom e as sköna! du borde köpa dom också :D kram på dig <3

2009-04-25 @ 16:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0