I SKOLAN FORTFARANDE

Sitter just nu på dagens sista lektion, kemi. Skriver på mitt miljöprojekt, skriver om försurningen av naturen. Ganska intressant faktist. Fast kemi är inte direkt mitt favoritämne, men kul ibland om jag får säga.
Hade ju bestämt med Sandra och Emma att vi skulle gå på bio idag men vi skippar det, för Emma har utegånsförbud, varför vet jag inte, och jag är jättetrött. Satt ju uppe till klockan två inatt. Men provet gick bra iallafall. Det kändes bra.
Får hoppas på det bästa :) inget MVG tror jag nog inte, MVG frågan var konstig, och det sa våran lärare också så :o skuumt!
Ja så jag kommer nog stanna hemma idag, blir tacos till middag xD kanske går ut en stund, vem vet?
Kanske drar iväg till en kompis, men när jag kommer hem ska jag sova en stund iallafall.
Nej nu ska jag övergå till mitt miljöprojekt. Äntligen är det helg!! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0