DET GÅR LITE BÄTTRE NU

Dagen började med skola 08.00 med slöjd, bröjade på symaskinen idag, haha men det går rätt bra faktsit :) det flyter. Känner att jag kommer klara det betyget iallfall :) Och på no hade vi matte istället och gick igenom förra årets nationella matteprov, enligt mig så var det inte så svårt, det vi gick igenom iallafall. Kunde ju nästan allt. Så jag lär nog inte ha några problem på provet imorgon, hoppas jag!
På idrotten fortsatte vi med vår "första hjälpen" uppgift. Vi blev klara, ska bara redovisa den nästa vecka. Så det lär gå bra där också känner jag på mig, till skillnad mot tidigare går det bättre för mig i skolan just nu, fan vad skönt asså. På svenskan hade vi håltimme, vad gjorde jag egentligen? Jag var med Sarah och Natta och pratade, hjälpte Sarah med religionen innan hon skulle ha prov. Det gick nog bra! Så då satt jag och Natta och väntade, sen så kom Sandra för vi skulle till fredrika bremer sen på informationsmöte och öppet hus. Både jag och Sarah har valt media, och det verkar så jävla kul där, det kliade i fringrarna när man gick in i de olika rummen. Det såg så kul ut. Carro ska börja där också så det lär bli kul :) så jag känner någon/några där när jag börjar :)
Sen efter det så stack jag hem, åt mellis och kollade på TV och somnade i soffan. Är så jävla trött idag asså. Sen så hittade jag inte min mattebok på hela dagen, precis när jag sa det till Dzejna på msn kom jag ihåg var jag hade lagt den, på katternas klösbräda låg den, la den där igår. Inte så konstigt jag inte såg den för det låt typ 6 kataloger och en jacka över den. Så jag ska plugga matte ikväll, och skriva på min novell, den ska lämnas in imorgon.
Ja, klockan är snart halv sju. Ska nog sluta här. Ha det bäst bäst bäst. Pusspuss!


Jag & Dzejna i måndags på tyskan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0