BLEKFIS

Gud vad jag känner mig blek! Jag är lika vit som snön, nästan ännu vitare.
Och nu är solen framme lite då och då men jag är en sån människa som det tar sjukt lång tid för att få en fin bränna.
Imorgon ska jag tassa iväg till solariumet och sola ett tag så man får lite färg på kroppen, känner mig jätte deppig för det.
Ja, nu har jag bestämt mig att jag ska till centrum imorgon och sola, sen kanske iväg nån annanstans och köpa en grej, och sen vidare hem och pluggish. Men tror inte det kommer hända, men MÅSTE.
Ne ush det smakar spya i min hals just nu, ska gå och borsta tänderna IGEN och sen gå och natta kudde. Puss godnatt!


Bilden togs igår när jag solade lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0